Egy másfajta webáruház

Webáruház

A hozzáértőknek, szakembereknek nem kell mondani, hogy egy online bolt nemcsak arra jó, hogy néhány terméket bemutatva, sok vevőhöz jusson egy adott cég. Itt a látogatók többsége a hirdetésekből, keresőoptimalizált tartalmakból, illetve a webáruház oldalára mutató linkek sokaságából jön. Ez pedig azt jelenti, hogy amikor a produktumok eladásának módja valójában a kiszolgálás, akkor a cég nagykereskedési státuszba lép.

Ekkor a vállalkozásnak a legfontosabb feladata a kiszolgálás, a folyamatos, nagymennyiségű termék megrendelések felvétele és azoknak a forgalmazása. Ez a viszonteladókat kiszolgáló megoldás némileg különbözik egy hagyományos webáruház típustól. Mit is takar ez valójában?

Nos, itt például csak regisztrált felhasználó vásárolhat, árakat csak viszonteladók láthatnak és ami valóban fontos, hogy a megszokott webáruház változatokhoz képest nincs pont, kupon, utalvány kedvezmény. Ezen kívül teljesen másképp működik a visszavétel, a garancia és egyéb megoldások is. Megannyi ilyen webáruház különféle készlettel dolgozik, amelyek megjeleníthetőek a partnereknek.